tiistai 24. tammikuuta 2012

Vituiks meni meidän leffareissu,.. tai noh Ville nyt on varmaan asiasta toista mieltä. Ei mulle tullut sitten mieleen, että Jonilla ja Siirillä oli molemmilla vapaa viikonloppu ja kappas vaan, eiköhän nämä kaksi kyyhkyläistä sattuneet meidän kanssa samaan leffaan.  Ja koska leffasali oli niin tyhjä niin ne änkeytyivät samalle riville meidän kanssa.<3333
Koko ajan se yritti tunkee kättään mun käden päälle, polvelle ja reidelle ja aina mahdollisimman huomaamattomasti siirsin sen käden joko pois tai laitoin oman käden tai juoman niille kohdille mihin se ois kätensä tunkenu. No lopulta kävi niin etttä mä säikähdin yhtä kohtaa siinä elokuvassa. aloin kiljua ja Ville The Pelastava Ritari sitten rauhotteli mua ja PUSSASI MUA POSKELLE. Mua ällötti, mutta kun kyyhkyläiset nauroi vieressä niin mä en vaan tiedä mikä muhun meni. LoPulta sitten pussattiin enemmänkin ja Ville ilmeestä päätellen tykkäs.

Suunnattiin sit leffan päätteek s meille syömään, kun vanhemmat pyysi. Mua alkoi vituttaa Siirin ja Jonin puheet siitä miten me ollaan niin söpö ja ihana pari Villen kanssa. Mutta joo eiköhän sitten ruaon jälkeen Ville tullut esittelemään suutelutaitojaan,jotka on perseestä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja työns kielensä mun kurkkuun. Kävin oksentamassa sen "nautinnollisen kokemuksen jälkeen.
Vessan hajusta päätellen siel oli joku muukin käyny laatottamassa vessanpönttöö. Ei oo vaikee arvata kuka (Siiri). Musta tuntuu, että mä aattelen Jonia vaan päivä päivältä enemmän. mitä mä teen? Miksi mä oon tällänen idiooti?

ÄÄNESTÄKÄÄ HAAVISTO PRESIDENTIKS.
Ville ei tykkää siitä yhtään.joni sentään on vähän suvaitsevaismempi.

Vittuuntunein terveisin
~ Emma

1 kommentti:

  1. Älä tyttö pieni sotkeudu siskos ja sen poikaystävän suhteeseen. Pahimmillaan pilaat välit sun siskoos lopullisesti. Varmasti tuut löytään jonkun kivan pojan joka on sinkku ja sitten tuntuu Jonikin ihan toisarvoselta. :)

    VastaaPoista