torstai 12. tammikuuta 2012

Moi

Mä päätin alottaa blogin. Tää on oikeastaan jo mun toinen blogi, mutta sen toisen osoitetta en paljasta ihan vaan omann henkilöllisyyteni turvaamiseksi. :) Inspiraationi tän blogin pitäämiseen sain Kolmas pyörä nimisestä blogista, joka on jo kai poistettu. Just juu... Mä ihannoin Candyn rohkeutta kertoa sen rakkaudesta varattuun vanhempaan mieheen, Mikkoon. Samaan aikaan mä kyllä mietin että oliko se koko juttu vaan trollia?

Noh joka tapauksessa, mun blogi liippaa läheltä Candyn blogia mut kuitenkin sillä erotuksella etten mä seurustele varatun kanssa.
Mä olen ihastunut varattuun. Enkä ihan keneen tahansa vaan mun oman siskoni poikaystävään.

Elikkäs
Mä oon siis tänä vuonna 18v täyttävä tyttönen paikkakunnalta XXXXX. ;) Mun isosisko on mua vuoden vanhempi ja sen poikaystävä taas sitä vuoden vanhempi.
Isosiskoni Siiri ja sen poikaystävä Joni ovat olleet yhdessä suunnilleen vuoden päivät. Ne alkoivat deittailla silloin kun Siirin bulimia oli pahimmillaan. Kyl Siiri vieläkin ahmii joskus, mut on saanu sairautensa jo vähän hallintaan ja puhuu siitä avoimemmin kuin ennen. Ainakin mulle.
Aluks mä en pitäny Jonista yhtään. Siinä oli jotain samaa ärsyttävää kuin mun äidin uudessa miesystävässä, Markussa. Enpä mä markusta edelleenkään kauheasti pidä:D, mutta Joni sen sijaan... Huh, kai mä vaan oon korviani myöten ihastunut siihen!

Ehkä tää teksti oli nyt tässä.
                           Kysymyksiä saa mulle esittää aiheesta ja lisää kirjoittelen mahdollisesti jo tänään!
Blogia saa myös linkittää eteenpäin, jos siltä tuntuu. :)


Halauksin,
                     Emma

PSST! kuva on sit sellaselta sivulta ku weheartit.com!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti