maanantai 16. tammikuuta 2012

Elän niinkuin tahdon, elät niinkuin tahdotaan, kumpi se kusipää meistä olikaan?

Joni joutuu lähtemään pariksi päiväksi käymään muualla. Se pyysi siiriä käymään kämpällään sinä aikana, mutta Siiri ei omien kiireiden takia pysty. Niimpä mä sitten käyn silloin Jonin asunnolla ja se on Jonille ihan OK Syytä miksi siellä asunnossa täytyy käydä en kerro, koska hei mä saatan paljastua, koska eihän esim. ketkään ikinä matkoille lähtiessään pyydä käydä tarkastamassa postia tms. ;)


Lisää kuvateksti




Ville muuten pyysi mua elokuviin. Mä päätin suostua. Mitä mä siinä menetän, että saan ilmaiseksi syventyä jonkun elokuvan tarinaan ja saan vielä popparit kaupan päälle? =D
Oisko teillä muuten suositella hyviä elokuvia? Mä, kuten monet muut tytöt tykkään romanttisista elokuvista, mutta nyt tahtoisin kyllä nähdä jotain muuta. =)

Palaillaan
ja kiva, kun luette tätä!


~ Emma

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti